Thursday, December 9, 2010

sekolah oh sekolah: skolah menengah (PART II )

tanggal 27 Februari 2007.. aku mendaftarkan diri di SMT Pendang, STEP (kini Kolej Martikulasi Teknikal Pendang). Ni la first time aku dok kt hostel. mula2 aku rasa sangat tak best masuk sini. sebab aku sebenarnya cadang nak stay dengan mak cik aku, memerangkap cikgu biologi STEP ni. tapi, skolah ni wajib semua dok hostel. ya la, skolah ni teramatlah besar sampai 600 orang duduk pon 10 dorm kosong lagi. skolah ni baru ja bina. time aku masuk, nombor student aku 1522. aku adalah bach ke 4 iaitu batch 2nd last sebelum STEP diisytiharkan sepenuhnya Kolej Matrikulasi Teknikal Pendang

View kt STEP:


Asrama pompuan, bilik aku tingkat 3


Asrama Lelaki, masa aku form 4 punya la kotor, start aku form 5 semua pakat lawan nak bagi dorm paling cantik


Rumah warden


bumbung DM


"1 million STEPS begin with 1 single STEP"


meja dalam kelas

No comments:

Post a Comment